1024 576 יוסי שאול מעצב פנים

טיפים לעיצוב מחדש של הדירה

עיצוב מחדש של הדירה – מספר המלצות לשיפוץ הדירה

אתם עומדים לשפץ את הדירה שקניתם ולעצב אותה מחדש לפני שתעברו לגור בה? למרות שזה נראה קל מאוד על הנייר, כשמתחילים לתכנן את המבצע, יתכן שתמצאו את עצמכם די מהר מבולבלים מכול המשימות שמגיעות עם שיפוץ הדירה, ניקיונה והמעבר אליה.

למרבה המזל ניתן לעשות את הדברים הללו יחסית ללא מתח, ובתנאי שאתם מצוידים בגישה, בעזרה המקצועית וברעיונות הנכונים. כמו למשל, הזמנה מראש של חברת פוליש לבתים שתבטיח שהרצפות בדירה ייראו נהדר לאחר השיפוץ.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין במה כרוך העיצוב מחדש של דירת החלומות שלכם.

  1. עיצוב הסלון

אחד החללים המשמעותיים ביותר בדירה הוא הסלון. העיצוב של חלל זה תלוי בגורמים שונים, למשל בסגנון שאתם אוהבים, בשימוש שייעשה בחדר (להירגעות של המשפחה בלבד או לאירוח חברים), ובתקציב שלכם. מן הסתם תצטרכו ספה מסוגננת ונוחה, שולחן קפה מקסים וכמובן ארון טלוויזיה. החומרים, הצבעים והצורה של הריהוט שתבחרו, אמורים להתאים לאווירה שאתם רוצים להשרות בחלל. שירותי עיצוב פנים מקצועי יעזרו לכם להשיג את המטרה שלכם.

  1. עיצוב חדר השינה

חדר השינה הוא החדר הכי חשוב בדירה שלכם. זה מקום המפלט שלכם לאחר יום עמוס. לכן, חשוב לעצב אותו ללא עומס מיותר כך שישדר רוגע ושלווה. מעצבי פנים עשויים להציע לכם להתרחק ממערכות שינה שלמות, ובמקום זה לבחור בפריטים נפרדים שיבטאו יותר את האישיות שלכם, כמו מיטה מסוגננת ושתי שידות לילה יפות.

הקפידו לתכנן מראש תאורה נעימה ונוחה, שתוכלו לשלוט בה כשאתם במיטה, מבלי לקום ממנה כדי לכבות את האור.

  1. עיצוב המטבח ופינת האוכל

המטבח ופינת האוכל הוא המקום שבו בני המשפחה מבלים יחדיו. כיוון שהדירות בדרך כלל לא כל כך גדולות, עדיף לבחור בשולחן רב תכליתי שיתאים לשימושים שונים (אכילה, הכנת שיעורים). בחרו בכיסאות נוחים ותואמים לשולחן. אם פינת האוכל היא במטבח, יתכן ששולחן בר גבוה או אי, יוכלו להעניק לכם מטבח שגם מעוצב להפליא וגם פרקטי.

  1. חלל הכניסה לדירה

אם הדירה כוללת מסדרון כניסה, הדרך הטובה ביותר להשתמש בה בצורה הטובה ביותר, היא הוספת פונקציה כלשהי לאזור. כדי שהמסדרון ייראה מושלם אפשר להציב בו שולחן צר או ארונית, לתלות על הקיר מראה וכמה ווים לתליית המעילים והתיקים. על הארונית הניחו קערה יפה שאפשר להניח עליה את המפתחות, הטלפונים או הדואר. כלומר, קחו בחשבון מקום לתיקים, לנעליים ולמעילים, ותכננו כך שהאזור יישאר אסתטי למרות כל הפריטים הללו.

  1. הרצפות בדירה

יש אנשים שמעדיפים את המרצפות הישנות על פני אריחי הפורצלן המודרניים. אם גם אתם כך, אבל אתם מבואסים מהלכלוך שהצטבר עליהן עם השנים, תוכלו להזמין שירותי ניקוי בלחץ מים גבוה מקצועי. לחץ מים מסוגל לתלוש את הלכלוך ממקומו, גם אם הוא מסתתר בחריצים שבין האריחים. השימוש במים חמים מאפשר להמיס את הכתמים ולהשאיר לכם רצפה נקיה להפליא.