1024 576 יוסי שאול מעצב פנים

אלו שירותים "סטודיו לעיצוב פנים" מעניק?

מחפשים סטודיו לעיצוב פנים ? יוסי שאול מעצב פנים בעל סטודיו לעיצוב ואדריכלות פנים

אנשים מכירים את הביטוי "סטודיו לעיצוב פנים", אך לא תמיד מבינים במה דברים אמורים, ועל כן אם נמצאים בשלבי בניית הבית, מבקשים ליצוק אמירה במשרד החדש, או פשוט מתלבטים כיצד לרהט את חדר המשפחה, הרי שהגיע הזמן לערוך היכרות יותר מעמיקה עם ההבטחה שמאחורי ההגדרה, וזאת כי ייתכן ששירותי הסטודיו הם בדיוק הפיסה החסרה.

הום סטיילינג

ממש כפי שאנו בוחרים בקפידה מה נלבש עבור כל אירוע ואיזה מכנס נתאים לחולצה, כך גם יש "להלביש" את הבית – לצד מחשבה, שיקולים, חשקים, צרכים ואילוצים. כיצד מלבישים בית אתם שואלים? באמצעות שלל פריטי ריהוט ונוי, כאשר בין היתר יש להתחשב במשחק עם תאורה (טבעית ומלאכותית), ביחסי גדלים, במיקומים, במינונים, בטקסטורות וכמובן שגם בצבעוניות. מכאן שאם מבקשים לרענן את המראה, ליצוק אווירה, או פשוט ליישר קו בין האופי שלכם לבין הנראות הכללית, טוב לדעת שניתן לעשות זאת מבלי לשבור קירות, אלא באמצעות ליווי מקצועי של סטודיו לעיצוב.

סדר וארגון

עיצוב פנים תלוי רבות באיכות הסדר במרחב, כך שמלבד משחק עם ריהוט וחפצים משלימים, סטודיו לעיצוב גם עשוי לסדר מחדש את הבית ובאותה נשימה לצייד בטיפים יעילים עבור תפעול עצמי ולהעניק פתרונות שנוצרו במיוחד עבור הצרכים הנקודתיים שלכם. כך למשל אם נמאס לכם להתעורר בחדר שינה מבולגן, מדהים לראות איזה שינוי חיובי סטודיו לעיצוב פנים עשוי להפיח, כי לעיתים מספיקים שני טיפים חכמים לצד מוצר שנבנה בהתאם למידות אישיות, על מנת לצקת סדר וליצור את השינוי הרצוי.

ביטוי אישי

סטודיו לעיצוב פנים מסייע לעבוד ולחיות בחללים שמבטאים את האני הפנימי שלנו, את הילד שחבוי בנו – את החלומות שבוערים בנו. אם לא נחיה בבית שמשקף מי שאנו באמת, אנו עלולים להיכבות, לשכוח מה מניע ומשמח אותנו. אי לכך סטודיו לעיצוב פנים הוא מעין סטודיו לתפירת חלומות, תפירת חלומות מחומרים, בדים, תאורה, צבעים וגזרות שנכונים במיוחד עבורנו, כאשר על מנת להגשים את המטרה, יש צורך לשים את העולם הפנימי של הלקוח במרכז הבמה ואט אט להתחיל לאבחן מה מצוי ומה רצוי, עד לכדי בניית תמהיל מדויק, אישי ומעוצב.