1024 678 יוסי שאול מעצב פנים

שיפוץ בימי קורונה!

המעצב יוסי שאול מסביר : יש לנו הרבה זמן! אפשר להתחיל לתכנן את השיפוץ, המחירים נוחים מאי פעם, הזמינות פועלת לטובתכם, אל תדחו! הבית ישמש אתכם גם הרבה אחרי עידן הקורונה

שיפוץ דירה כולל הרבה החלטות כלכליות, וכן אפילו נפשיות. דווקא עכשיו כשהמצב לא ברור, זה בדיוק הזמן להפוך את החלל הביתי בו אנו שוהים רוב שעות היום לנעים וחמים, מרווח, וכזה שכיף להיות בו.  היו לכם תכניות לשפץ את הבית? אל תדחו! השוק פתוח, מגוון האפשרויות גדול, וגם המחירים אטרקטיביים מאי פעם. אפשר למקסם את התוצאות, את יעילות העבודה, זה הזמן לממש את הפנטזיות. לקבל יותר ולהשקיע פחות.

עיצוב בית פרטי

לדוגמא, מסביר המעצב יוסי שאול   "חשבתם לשפץ את חדר הרחצה, או רק את חדר ההורים, תוכלו להתקדם לבית משופץ ויפה יותר, עם חללים נוספים שלא חשבתם בכלל לשדרג, בית שישמש אתכם לעוד הרבה שנים, הרבה מעבר לתקופת הקורונה".

עוד מסביר שאול, "קחו בחשבון שגם זמן התכנון לוקח זמן, וזמן יש לנו עכשיו כדי להתארגן, לתכנן, להתייעץ, להבין לקראת מה אנו הולכים, לבנות תכנית תקציבית, אפילו לבחור חומרים ומוצרים שישמשו אותנו, וכל זה בשלט רחוק, כאשר אתם נמצאים בבית. כן, ממש ככה, בשלט רחוק ועם נפלאות הטכנולוגיה אפשר לעשות הכל".
גם ככה תכננתם לשפץ את הבית בתקופה הקרובה, עכשיו תוכלו להשיג תמורה הרבה יותר טובה עבור הכסף שלכם, עבור התקציב שהקציתם!!!!  ואם גם ככה לא חשבתם לשפץ, השוק נפתח ונותן הזדמנויות מצוינות.

עיצוב פנים הבית

השיפוץ -רענון יכול להתבצע תוך ימים ספורים. מנגד במידה ומדובר בשיפוץ משמעותי יותר, נצלו את הזמן לתכנון נכון ויעיל של השיפוץ.
המעצב יוסי שאול מסביר, גם אם חשבתם לשפץ בקיץ? זה הזמן להתחיל, להתארגן, לתכנן , תנצלו את הזמינות, היא לטובתכם. היא תהפוך את השיפוץ להרבה יותר יעיל, איכותי ולהיצמד לתקציב.

עיצוב פנים בית

צילום: שי אפשטיין

נגישות