1024 682 יוסי שאול מעצב פנים

עיצוב פנים נכון מציב את האדם במרכז

מעצב הפנים יוסי שאול הוא אדם שאינו נרתע מאתגרים. אחרי שנים רבות בתחום הקמעונאות החליט לפני כעשור לחשב מסלול מחדש ולעסוק בתכנון ועיצוב פנים, משאת נפש שליוותה אותו תמיד. כיום הוא אמון על פרויקטים פרטיים ומסחריים שמתאפיינים בחתימת ידו האורבנית ובשפע של דיטליים מעניינים.

רגע לפני תחילתו של עשור חדש, מעצב הפנים יוסי שאול יכול להתרווח ולהתגאות בכברת הדרך שעבר: בעשור שחלף הצליח לעשות שינוי של 180 מעלות ולהפוך מאיש מכירות מצליח, שבמסגרת עבודתו עבד עם לא מעט מהחברות המובילות בתחום עיצוב הבית, לבעל סטודיו מצליח לתכנון ועיצוב פנים שאחראי על תכנונם של עשרות בתים, דירות, חללי מסחר ומשרדים מעוררי השראה.

עיצוב פנים הבית

עיצוב פנים בית

"עיצוב פנים נכון הוא כזה שמציב את האדם במרכז ויוצר עבורו עולם", הוא מסביר בראיון שערכנו עמו. "כל פנטזיה עיצובית היא ברת קיימא והתפקיד שלנו כמתכננים היא לתרגם אותה לתכנון נכון וחכם שבאמת נוח ופרקטי להתנהל בו. כדי לבצע את זה בצורה המיטבים אנחנו חייבים ליצור את הקשר הבלתי עמצאי עם הלקוח ולנתח באמת מה מנחה אותו, מה גורם לו להתרגש ואיך הוא או הם מתנהלים בחיי היום יום. אני מאמין באיזור בין הפרקטקה לפנטזיה ובמקוריות, במיוחד בימים בהם השוק רווי ועיצוב פנים הפך ממותרות לציר חשוב ומרכזי בחייהם של מרבית הישראלים. חשוב לא פחות הוא ניתוח של מאפייני החלל או המרחב איתו אנחנו עובדים. אפשר להגביל את אומנות התכנון לסוג של פאזל מורכב ומאתגר שאלה שבסופו של דבר יפתרו אותו הם אותם אנשים שיש להם את הדרייב והניצוץ לפצח ולהגיע לפיתרון. תכנון דירות, בתים וחללים עבודה ומסחר הוא בדרך כלל מאתגר, למה? כי לאלה שתכננו אותו במקור לא היה בריף של מה חשוב ונכון ללקוחות הספציפיים. מעבר לזה, הבניה כאן מאתגרת בגלל המטראז', אנחנו רואים לא פעם דירות קבלן שה-LAYOUT שלהם מאוד מגביל והאתגר הוא להפוך את המרחב הצפוף למרווח כך שבעלי הבית ירגישו שהם חיים בוילה. חומרים ואקססוריז יכולים לעזור אבל הפיתרון נעוץ בתכנון המעטפת והעמדת הריהוט".

 

עיצוב בית פרטי

 

עיצוב בית פרטי: יוסי שאול
צילום: שי אפשטיין