1024 683 יוסי שאול מעצב פנים

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

לכאורה אין הבדל בין עיצוב פנים של דירה רגילה לבין עיצוב פנים של דירת יוקרה, כי בכול הנוגע לעיצוב דירה צריך להתחיל מהרצון ומהצרכים של הלקוח, ומהמגבלות והיתרונות שהמרחב מכתיב, וצריך להתייחס לכיווני אוויר, למשחקי אור ולשילובי גוונים, ואף בשני המקרים התוצאה צריכה להיות שלמה ובו זמנית לענות במדויק על חלומו של הלקוח. עם זאת, כשפונים לנישה של עיצוב דירות יוקרה קיימים משתנים ייחודיים שמשתתפים בחגיגה ופה נעצור לערוך עמם היכרות ראשונית:

מרחבים גדולים

עיצוב דירות יוקרה לרוב כולל מרחבים גדולים ותחושת אווריריות וזאת ראוי לשמר ובו זמנית חשוב לוודא שמוצאים את המינון הנכון, כך שלא תיווצר תחושה של חוסר. כמו כן, מרחבים גדולים מאפשרים משחק עם שילוב הנוף המידי במרחב הביתי, כאשר לפתחים גדולים ולבחירה מושכלת של צבעים ומרקמים יש כוח לשמור על המשכיות טבעית בין החוץ לפנים.

דקורציה יוקרתית

אחד המאפיינים של עיצוב יוקרתי מתייחס לפריטים המשלימים, משמע עיצוב שמיועד לדירות יוקרה מציע אינספור אפשרויות בתחום הדקורציה, ולו כי אין הגבלת מחיר, עובדה שלא פעם מקשה את העבודה, פשוט כי מרחב הבחירה האדיר עשוי לבלבל, אלא אם כן נעזרים במעצב מקצועי. מכאן שעיצוב יוקרתי יכלול ריהוט ייחודי של מעצבים ידועים, שטיחים רכים, תמונות מקוריות, מוצרי טכנולוגיה מתקדמים וכדומה, כאשר באופן כללי מדובר בחומרי גלם איכותיים, ברמת גימור מאוד גבוהה ובשימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

הדמיה

כיוון שעיצוב דירות יוקרה לרוב כרוך בהוצאה גדולה, מראש חשוב לוודא שיודעים מה עושים ושמתרגשים לקראת התוצאה, ועל כן מעצב בתחום יציע הדמיה, כך שלא צפויות הפתעות, אלא יודעים במדויק לקראת מה הולכים. פה נרחיב שאומנם שלב ההדמיה מייקר את התהליך, אך כיוון שהוא מונע רכישות מיותרות, באופן עקיף הוא חוסך רבות.

מקונספט ועד שלב בחירת הידית

עוד הבדל שמייצג עיצוב דירות יוקרה מתייחס ליכולת להגשים את הויז'ן המלא עד לפרט האחרון, כולל רכישת שטיחים, תמונות, גוון מתאים של נורה לגוף התאורה, תליית וו במרווח הנכון מהמשקוף, בחירת המפה המתאימה לשולחן וכדומה, וזאת כי התקציב אינו מוגבל ועל כן מאפשר להגשים את הרעיון עד תום, כך שהתוצאה הרבה יותר שלמה.

מנעד רחב של סגנונות עיצוביים

מעבר לנאמר, צריך לקחת בחשבון שהעיצוב צריך להיות נקי ללא רעשי רקע, צריך להתייחס אל כל פרט כחלק מהשלם, צריך להתייחס לסגנונות השולטים, צריך להקפיד על חוסר מקריות וכדומה, כך שכל פרט ירגיש שייך וישפיע על סך התמונה – מבלי להשאיר אזורים לא מטופלים. כמו כן, עיצוב יוקרתי אינו מחייב דבקות בסגנון המודרני, אלא הוא גם יכול לשלב מוטיבים מעולם הווינטג', מעולם הדימויים הכפריים וכדומה, כך שכל לקוח זוכה בעיצוב ייחודי, שלם ומרשים.

נגישות