1024 683 יוסי שאול מעצב פנים

עיצוב בתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים

למרות שכולנו לובשים סה"כ את אותם בגדים ומחזיקים באותם חלומות, עדיין כולנו שונים ועדיין כולנו רוצים להקצין במעט את אותה שונות, וזאת באופן שיתמוך בעולמנו הפנימי. כמו כן, להבדיל מבגדים, את הריהוט, התאורה ושאר הפריטים המשלימים לבית אנו בוחרים בתדירות הרבה יותר נמוכה, ועל כן כשעומדים לעצב את הבית רצוי לוודא שאנו לא רק שלמים עם התוצאה, אלא שהיא מרגשת ומשרתת אותנו ואף מעוררת בנו השראה. מכאן שעיצוב הבית מהווה משימה חשובה ובו זמנית מורכבת, כך שאם מרגישים שלא שולטים בסך הנדבכים, מוטב לקבל עזרה מקצועית.

למה אין לצפות?

חושבים להיעזר במעצב פנים אך לא יודעים למה לצפות? נאמר לכם למה אין לצפות: אין לצפות שהמעצב יכתיב את הבחירות השונות, כי עיצוב נכון מתחיל מהבנת הצורך של הלקוח ומהצגה של מגוון אפשרויות, כאלו שמעניקות מענה נקודתי לצרכים, רצונות וכמיהות אישיות. בנוסף, אין לצפות שתוך יומיים תזכו לגור בבית מעוצב, וזאת כי עיצוב של בית הנו תהליך שמצריך לשאול את השאלות הנכונות, לגזור מסקנות, להתחשב במגבלות ולבחון מגוון חלופות. מה עוד אין לעשות? אין לצפות שהחברים והמשפחה יחמיאו לכם על התוצאה, אלא יש לשאוף שקודם כל אתם תתלהבו, כי המטרה הראשית של עיצוב הבית היא לשרת את בעליו, ואם לא תפנימו זאת כל התהליך אינו חשוב.

מה כולל שירות עיצוב בתים פרטיים?

מעוניינים להבין לעומק מה עומד מאחורי עיצוב בתים פרטיים? ובכן באופן כללי עיצוב של בית פרטי עוסק בצרכים ופתרונות ובבחירות והתאמות. שנרחיב? עיצוב בתים כולל בחירה של צבע לקיר, אריחי ריצוף, רהיטים, פריטים משלימים, טקסטורה של טקסטיל, התייחסות לתאורה וצמחייה, השקעה ביצירת נישות ייעודיות, חלוקה של מרחב, התייחסות קונספטואלית לסביבה החיצונית, זרימה בין מקטעים וכדומה. מכאן שמדובר במגוון נדבכים שבסוף היום צרכים לדבר ביחד, לייצר קונטרסטיות מעניינת, להשלים אחד את השני ולהטמיע תחושת נינוחות – לספר סיפור ייחודי בכל פעם מחדש!

כיצד בוחרים מעצב פנים?

רבים מהאנשים זוכים לרכוש בית משלהם וטועים לחשוב שהם הגיעו אל הנחלה. מדוע מדובר בטעות? חשוב לזכור שבית שהוא באמת שלכם הוא כזה שבכל בוקר כיף להתעורר בו וכל יום כיף לחזור אליו. מכאן שאם מחליטים לקבל סיוע מקצועי בכול הנוגע לעיצוב, ראוי לבחור נכון, ופה נציין שאומנם קשה להחליט אל מי לפנות, אך לצד בחינת רזומה, תיק עבודות וניסיון, יש דבר אחד שתמיד חייבים לעשות, והוא לנהל שיחה – לבחון "קליק ראשוני". מה מומלץ לבחון בעת השיחה? מהו נוהל העבודה, מה מניע את התהליך, כיצד מתקבלות החלטות וכדומה. אם נחדד, נציין שחיבור אישי הנו קריטי, וזאת כי מעצב פנים הוא מעט כמו פסיכולוג, רק שבמקרה זה הוא פסיכולוג של בית ואנשים, ועל כן מוטב לוודא שסך התהליך יעבור באופן נעים. בהצלחה!

נגישות