1024 523 יוסי שאול מעצב פנים

עיצוב בית מודרני 2021

עיצוב בית מודרני 2021

עיצוב בית מודרני 2021

המילה "מודרני" היא אחד הביטויים השכיחים ביותר בעיצוב פנים. עיצוב בית מודרני הוא מונח עיצוב רחב המתייחס בדרך כלל לבית בעל קווים נקיים וחדים, לוח צבעים פשוט ושימוש בחומרים שיכולים לכלול מתכת, זכוכית ופלדה.

עיצוב בית מודרני מפעיל תחושת פשטות בכל אלמנט, כולל ברהיטים. מילה שמשמשת בדרך כלל לתיאור הסגנון המודרני היא מלוטשת, ואין הרבה בלאגן או אביזרים המעורבים בסגנון זה.

היסטוריה של סגנון העיצוב המודרני

עם שורשים בארכיטקטורה ועיצוב גרמני וסקנדינבי, הסגנון המודרני פשוט ולא מעוטר. תנועת הסגנון המודרני גדלה בפופולריות שלה לאורך המחצית הראשונה של המאה ה -20, ונגזרות מאוחרות יותר של סגנון זה ידועות באמצע המאה המודרנית ופוסט מודרנית.

מה כולל עיצוב בית מודרני 2021?

עיצוב בית מודרני מכיל בתוכו צבעים בהירים וניטרליים; שטחים פתוחים; וחלונות גדולים שנועדו למקסם את האור בחלל. יש גם דגש על קווים נקיים וחומרים טבעיים כדי לעורר תחושה של פשטות ונוחות.

אחת האמונות המרכזיות שמאחורי תנועת העיצוב המודרני היא הרעיון ש"צורה עוקבת אחר פונקציה". במילים אחרות, העיצוב של כל הריהוט וחפצי הקישוט צריכים לשקף את מטרתו המיועדת, ואם לפרטי ריהוט, תפאורה או קישוט אין מטרה מעשית, ניתן לבטלן.

7 מאפיינים אופייניים של עיצוב בית מודרני

פילוסופיה זו העומדת מאחורי הסגנון המודרני הופכת אותה לבחירת קישוט מושלמת עבור אלה שאוהבים חללים פשוטים ולא עמוסים עם קווים נקיים עם אי עומס של פריטים קישוטיים. להלן 7 מאפיינים של סגנון עיצוב בית מודרני:

  1. פשוט ולא מעוטר

תחת ההשפעה של אדריכלות ועיצוב גרמני וסקנדינבי, סגנון עיצוב פנים מודרני הוא פשוט ולא מעוטר. האיכות החשובה ביותר של סגנון זה היא להיות פונקציונלי. הצורה תמיד עוקבת אחר הפונקציה.

  1. חומרים טבעיים וגווני אדמה

עיצוב פנים מודרני כולל לרוב גם שימוש בחומרים טבעיים ובצבעים ניטרליים או אדמתיים. חשבו על עץ לא צבוע, מתכות, עור וצבעים מונוכרומטיים.

  1. קווים נקיים

בעיצוב בית מודרני, הדגש הוא על פחות קימורים וקווים אופקיים ואנכיים נקיים יותר. אלמנטים מבניים כמו בטון או קורות נותרים לעתים קרובות חשופים.

  1. מרחבים לא מסודרים

עיצוב הפנים המודרני מדגיש חללים לא עמוסים. אם למשהו אין מטרה, אז זה לא מתווסף.

  1. אור טבעי וחלונות לא מעוטרים

בבתים מעוצבים מודרניים, אור טבעי חשוב מאוד ולכן הרבה חלונות חשובים, אך הם בדרך כלל לא מעוטרים.

  1. ריהוט פשוט ופונקציונלי

ריהוט מודרני מדגיש את הפשטות והתפקוד. בבתים בסגנון מודרני, לרוב תראו ריהוט נמוך ואופקי עם קווים נקיים. הריהוט עשוי בדרך כלל מחומרים טבעיים כמו עץ ​​לא צבוע, עור, פלדה, כרום או זכוכית.

כדי שרהיטים ייחשבו למודרניים, הם צריכים להיות עשויים גם משטחים חלקים ויש להם מעט מאוד קישוטים.

  1. פלטת צבעים מונוכרום

עם עיצוב מודרני בדרך כלל משתמשים בפלטת צבעים מונוכרום. הצבעים העיקריים הם בדרך כלל שחור ולבן עם כמה צבעי יסוד (צהוב, אדום וכחול) כדי להשלים את לוח הצבעים המונוכרומי.

נגישות