1024 585 יוסי שאול מעצב פנים

מעצב פנים בשרון

מעצב פנים בשרון

כיום ברור לאנשים שממש כפי שחשוב לקחת אדריכל, כך גם חשוב לקחת מעצב פנים, כי לאחר שיש מבנה שעונה על סך הדגשים, גם מהותי שהוא יעביר את התחושה הרצויה בפנים, ועל כן מעצב פנים צריך לעצב באופן מושכל ושמשלב כהלכה בין מענה פרקטי לעיצובי, וזאת ניתן לבצע באמצעות תהליך הדרגתי, מוקפד ובו זמנית יצירתי.

התנהלות מקיפה

מעצב פנים אינו רק ממליץ על חלוקה של חלל ואינו רק מוודא שהכול מתבצע על הצד הטוב ביותר, אלא מעצב פנים גם מכין מפרט של עבודות רצויות, לוקח מידות, עורך תכניות עבודה, מפתח מוצרים שמבוססים על צורך אישי, נמצא בקשר עם ספקים ובאופן כללי מעצב פנים מגבש תוכנית עבודה שמושתתת על צרכים, חלומות, אילוצים, העדפות והתנהלות שוטפת.

יצירת שפה אחידה

הרבה לקוחות פונים אל מעצבי פנים לאחר שהם כבר גרים בבית כמה שנים, משמע המשימה מעט יותר מורכבת, וזאת כי כבר פזורים בבית מגוון סגנונות עיצוביים שאינם מתקשרים האחד עם השני. מכאן שמעצב פנים מקצועי צריך לדעת לנקות "רעשים עיצוביים" וליצור הרמוניה, צריך לשמור על הרצוי ולשלב נגיעות מקשרות – כאלו שתופרות הכול ביחד לכדי שפה עיצובית אחידה.

צבע צורה תחושה

לאחר שמעצב פנים "תופר" את הרעיון המרכזי ואף ברור מהיכן לרכוש ומאיזה בעל מקצוע להזמין, מתחיל הכיף האמתי – מגיע הרגע שבו זוכים להעביר קו בין הנקודות – לעבור מרמת המקרו לרמת המיקרו. בשלב זה מדייקים גוונים, פריטי נוי, מיקומים, נגיעות חומריות, משחקי תאורה וכדומה.

ניווט מושכל

לבסוף נציין שאם מחפשים מעצב פנים בשרון (או בכול אזור אחר בארץ) חשוב לדעת למה לצפות ממנו, אך גם חשוב לדעת שלכם כלקוחות ישנו תפקיד מכריע (אם כי המעצב עשוי לחדד זאת) – עליכם להבין מה מחפשים ולאיזו תוצאה שואפים, כאשר המעצב צריך להתיישר בהתאם, משמע העובדה שהוא בעל ניסיון אינה אומרת שהוא יכול לקבל החלטות עבורכם, אלא תפקידו להבין את הצרכים ובהתאם למקד ולהעניק פתרון ויזואלי במרחב הביתי.

מבקשים לחוש בבית?

שנסכם? מעצב פנים הוא הדמות שמחברת בין רצוי למצוי, בין תכנון לעובדות בשטח, בין חלל לפונקציונאליות ובין גובה תקציב לפתרונות יצירתיים. מכאן שאם באמת מבקשים לחוש בבית (ולא רק לחיות במקום תחום שכולל אביזרים אקראיים), יש לאפשר למעצב פנים לגרום לכם לחייך בכול פעם שתגיעו הביתה.