1024 569 יוסי שאול מעצב פנים

מעצבי פנים דירות

מעצבי פנים דירות

מעצבי פנים דירות

יש הרבה רעיונות לקישוט דירות שם בחוץ, אבל איך מעצבי פנים דירות מעצבים את שטח המגורים שלכם תלוי בחלל עצמו. האם זו דירה קטנה שאתם מנסים לפתוח? או חדר גדול יותר שזקוק ליותר אור טבעי?. כל דבר, החל מנורות השולחן, טיפולי החלונות וכלה באומנות הקיר יכולים להשפיע על האופן שבו החלל מרגיש בסך הכל, ואיך אתם מרגישים כשאתם חייים בו. להלן מספר גורמים חשובים שעל מעצבי פנים דירות לקחת בחשבון בכל הליך עיצובי.

8 דרכים שמעצבי פנים דירות פועלים על פיהם:

 בכל הנוגע לעיצוב הדירה שלכם, על מעצב פנים לדירות לדעת אילו אלמנטים עובדים הכי טוב יחד וישפיעו הכי הרבה על שטח המגורים שלכם.

לגרום לחללים קטנים להרגיש גדולים יותר. אם אתם גרים בדירה קטנה, מעצבי פנים דירות יכולים לעצב עם רהיטים שיש להם רגליים דקורטיביות, משמעותיות או מושכות את העין. רגליים מאפשרות לעין להמשיך מעבר לגוף הרהיטים במקום לעצור בבסיסם. זכוכית או שולחנות מראות יכולים למנוע מרהיטים להרגיש כבדים מדי בחללים קטנים יותר. מעצב פנים דירות לרוב ייבחר מיטה  שיש לה רגליים קצרות יותר או אפילו יושבת על הקרקע כדי לגרום לתקרה להרגיש גבוהה יותר. בעוד שצביעת קירות לבנים או שימוש בצבעים בהירים אחרים יכולים גם לעזור לחדר להרגיש גדול יותר, לצביעה של צבע כהה על קיר אחד יכולה להיות השפעה נסוגה, מה שיכול לתת מראה של עומק רב יותר ולתת לדירה קטנה כמו דירת סטודיו להרגיש גדולה יותר.

צבעים ודוגמאות. מעצבי פנים דירות יוצרים לכידות על ידי הקפדה על גוונים או נושאים דומים של צבעים ודוגמאות שניתן לעקוב אחריהם בכל חדר. טלאים קטנים של לכידות יכולים לגרום לדירתכם להרגיש מחוברת ושלמה, וליצור מרחב נעים ומרגיע.

מקום הצהרה. מעצבי פנים דירות לרוב ייבחרו מוקד עיקרי בדירה שלכם, כמו שטיח גדול או מדף ספרים צבוע בחדות אשר יימשכו  את העין לאזור. פיסת ההצהרה יכולה להיות גם קיר הצבוע בצבע נועז הצבוע רק בצד אחד כדי למקד את תשומת הלב של העין.

אחסון חכם. על מעצבי פנים דירות להיות יצירתיים עם האופן שבו הם מנצלים את שטח האחסון שלכם. ריהוט מתקפל, אחסון הניתן להסתרה, מדפים ולוחות יתדות, כולם יכולים לעזור לכם לארגן את החפצים שלכם בצורה מסודרת ואסתטית.

קיר גלריה. מעצבי פנים דירות לרוב בוחרים קיר גלריה מרכזי בו ניתן לתלות תמונות, ציורים, פאזלים או סוגים אחרים של אמנות. באופן זה, הקיר יכול להעניק לחדר עניין ועומק, גם אם אין הרבה מקום פנוי. קיר גלריה ממלא את החלל בצבע ואופי.

מראות. טריק טוב שמעצבי פנים דירות משתמשים בו הוא שימוש במראות. מראות מחזירות אור ויכולות לפתוח את הגודל של חלל. מראה ליד חלון בחדר האוכל או בחדר אמבטיה קטן יכולה לגרום לחללים האלה להיראות גדולים ובהירים יותר. מראות גבוהות יכולות לגרום לתקרה להרגיש גבוהה יותר, כמו גם להביא תאורה לחלקים עמומים יותר של החדר.