1024 679 יוסי שאול מעצב פנים

עיצוב ותכנון עם מעצבי פנים

מעצבי פנים

ישנו קשר ישיר בין עיצוב הבית שלכם, ובין התחושות המתעוררות בכם בעת השהות בבית. דווקא בימים אלו, כשמשבר הקורונה לא משאיר לכם ברירה, אלא רק להיות בבית, רבים מבינים את חשיבותו של בית מעוצב, נעים, מתוכנן ופונקציונאלי.

ארבעת הקירות שלכם הם המקום המנחם ביותר – זה שאתם מתעוררים בו וזה שבו אתם חותמים את היום שלכם, המקום בו אתם מטפחים את הזוגיות שלכם ומגדלים משפחה לתפארת. עיצוב ותכנון הבית באמצעות מעצבי פנים, מאפשרים לכם להגשים את החלום העיצובי שלכם, ולהפוך את קורת הגג שלכם – לבית.

לפניכם, כל מה שחשוב לדעת על ראשית תהליך העבודה עם מעצבי פנים:

איפיון צורך יסודי והיכרות מעמיקה אתכם

המון פעמים רבים מפנים אליי את השאלה: "מהו לדעתך העיצוב הנכון ביותר?". התשובה היא שאין עיצוב פנים או לא נכון, אלא שיש תכנון ועיצוב המתאימים לכם – לאורח החיים שלכם, לציפיות שלכם ולמטרות שלכם. ולכן, בראשית התהליך יתקיים מפגש אישי ואינטימי, אליו תביאו את החלומות העיצוביים שלכם, את הצרכים שלכם ואת הבקשות הספציפיות שלכם. שיחת ההיכרות אתכם מעניקה לי "חומרי גלם" לעבוד איתם:

  • אילו חומרים הם החביבים עליכם
  • האם יש לכם העדפה ברורה לצבעים
  • האם אתם נוטים לסגנון עיצובי מסוים
  • מהו אורח החיים שלכם והמבנה המשפחתי ועוד…

נתונים אלו ישודכו אל כל התנאים הלוגיסטים של המבנה, וכך אוכל לבסס בעבורכם תכנית תכנון ועיצוב אידיאלית.

עיצוב ייחודי לצד פונקציונאליות

הבית שלכם צריך להתאים את עצמו אליכם, ולא להפך. ולכן, מעצבי פנים שואפים ליצור את האיזון הנכון שבין עיצובי הרמוני ובין פונקציונאליות אידיאלית. חשוב לשמור על כל אחד מהאלמנטים לאורך התהליך, מבלי שאחד "נוגס" בשני. כשם שניתן דגש רב לכל סוגיית העיצוב, כך גם ניתן דגש לפן הפרקטי. המטרה כאמור היא לבסס בעבורכם סביבה שתענה על הצרכים היום יומיים שלכם. כל אזור בבית יקבל את מלוא תשומת הלב, תוך מטרה ברורה להפיק ממנו את המיטב – מבחינה עיצובית ומבחינה פונקציונאלית.

תקציב לתכנון ועיצוב הבית – מדוע הוא חשוב?

אני מאמין שהגדרת תקציב היא אחד הדברים החשובים ביותר. מדוע?

  • ראשית, התקציב מאפשר לכם לדעת את הגבולות שלכם. המטרה היא לעבוד בצמוד לתקציב ידוע מראש, כך שיהיה ניתן גם ליצור סדר עדיפויות ברור.
  • שנית, התקציב מנווט אותנו יחד ומאפשר לנו לצעוד בדרכים רלוונטיות בלבד. כך, ניתן לייעל משמעותית את התהליך ולקצר אותו. במילים אחרות? התקציב המוגדר לפיו נעבוד, ימקד אותנו על חומרים, ספקים ורהיטים שעומדים בגבולות התקציב.

באמצעות תכנון ועיצוב מקצועיים הניתנים ע"י מעצבי פנים, ניתן להאיר את החלל! העיצוב שם דגש על זרימה הרמונית, התכתבות נעימה בין חללים, תיעול המרחבים ובעיקר: ליצוק ממכם אל תוך הבית שהוא אתם!