1024 576 יוסי שאול מעצב פנים

ייעוץ בעיצוב פנים

ייעוץ בעיצוב פנים

שוקלים לקבל ייעוץ בעיצוב פנים?

לא כל יום עומדים להיכנס לבית משלכם – בית בו ניתן לקבל מגוון החלטות שישפיעו באופן מהותי על הנראות, התחושה, הנוחות, האווירה ובאופן כללי על ההתנהלות הכללית במרחבי הבית, ועל כן כאשר עומדים מול זכות שכזו מוטב לקחת אותה בשתי ידיים ולהפיק ממנה את המיטב, אך פה רבים מוצאים את עצמם מבולבלים משלל האופציות שקיימות – רבים לא יודעים להגדיר במילים מה רצוי ומה נחוץ, ובטח שלא כולם יודעים להציג מגוון פתרונות ממוקדים עבור כל גחמה ושאיפה, ועל כן במקום להתפשר ולהתרגל לקיים, טוב לדעת שניתן להשיג ביטוי מקיף עבור הבית האידאלי שעליו חולמים, וכל זאת באמצעות פנייה למעצב פנים.

שאלות שמובילות לתוצאות

כיצד מעצב פנים מגשים את הבית האידיאלי עבורכם? ובכן הוא לא פועל לפי טרנדים והוא לא פועל לפי טעם אישי, אלא מעצב פנים עושה דבר אחד ובמקביל מחזיק בידע מקיף בעיצוב. שנרחיב? מעצב פנים שואל את השאלות שאתם רק מחכים לתת להן מענה (למשל לאיזה סגנון יותר מתחברים או אלו בעיות הייתם רוצים לפתור) ובמקביל הוא לוקח את סך הידע בתחום העיצוב ומתחיל להציע פתרונות נקודתיים, חכמים ושמתכתבים עם הסגנון הרצוי, כך שהתוצאה תמיד ייחודית, מעלה חיוך ומאפשרת התנהלות נוחה, כי עיצוב פנים מושכל משלב בין נראות לפונקציונליות, ומעניק לכל נדבך מקום של כבוד.

מבקשים שיחת ייעוץ? דעו למה לצפות!

מבקשים להתייעץ עם מעצב פנים? אתם עומדים לזכות ב4 פרמטרים מהותיים:

  1. היצמדות לתקציב תקרה – עם כל הכבוד לעיצוב, אין לזנוח את פרמטר העלות, כי בעיצוב תמיד ניתן למצוא סיבה להוציא עוד אלפייה, אך עיצוב נכון הוא כזה שמתחיל מהגדרת תקציב, כך שבסוף התוצאה גם מדויקת וגם אינה משאירה תחושת מועקה עקב ההוצאה הגבוהה.
  2. תכניות עבודה – עיצוב הנו תחום שבא במגע עם מגוון מישורים משלימים, ובכדי שהתוצאה תהיה אידיאלית, טוב לדעת שמעצב פנים בין היתר מוציא תכניות עבודה מסודרות, כולל תכניות חשמל, אינסטלציה, מיזוג, תאורה וכדומה.
  3. הזדמנות להביט פנימה – מעצב פנים איכותי יגרום לכם לעצור ולהבין מה מרגש, מה משמח, מה מוגדר כחלום, איזה פתרון רצוי וכדומה, כך שגם זוכים לגלות דברים חדשים (על עצמכם) וגם לבית שנראה בהתאם.
  4. חיסכון – נכון שייעוץ אינו מגיע בחינם, אך הוא כן עשוי לחסוך כסף. כיצד? נמנעות הוצאות מיותרות, כל ההחלטות נצמדות לתקציב, מוענק ליווי בעת רכישת הריהוט, הכלים הסניטריים וכדומה, ואף באמצעות שירותי הייעוץ נצמדים ללוחות הזמנים – עובדה שחוסכת שכ"ד של כמה חודשים.

מתחילים להתרגש?

מחכים להתחיל לשמוע מגוון המלצות משגעות שבין היתר כוללות פתרונות אחסון, חיפויים, טקסטיל, מפתחים, ריהוט, צמחייה, צבעוניות, מידות, חומריות, זרימה, סגנון עיצובי וכדומה? אתם רק צרכים לקבוע פגישת ייעוץ אצל מעצב פנים שמתחברים לעבודות שלו – צאו לדרך, תתחילו להתרגש והמון בהצלחה!